Tartalom
- Legjobb sportfogadási akciók: A dühös Bottas akár a „fürdő miatt is leülhetett volna”
- Kockás zászlóközzétéve a brit nyári időszámítás szerint 2022. július 23-án 16:01-kor2022. július 23. 16:01 BST
- Mikor lesz a Francia Nagydíj? És melyik futam lesz?
- Ez a vadonatúj, legtisztább Volvo 240-es ház, ami még kapható, és nyilvános árverésre is kerül.
A legtöbb gyors szakaszon és az elég hosszú fő egyenesen kívül az új dal is hihetetlen követelményeket támaszt az autómotorokkal szemben. A Virage du Pont egy szigorú, 135 mérföldes első kanyar, amely akár a boxba, akár a versenyző tetejére, vagyis egészen a rajt/célvonalig vezet. Az emberek az egy kilométeres idővonalon sorakoznak fel, magas taktikai képességekkel. 1951-ben az olasz Luigi Fagioli és Juan Manuel Fangio Alfa Romeóikkal áthajtottak a réshatáron. Az új FIA ezután Fagilio-t nyilvánította az 1951-es Francia Nagydíj megosztó győztesének. A második világháború véget vetett az európai és franciaországi, Németországból hajtott versenyzésnek.
Legjobb sportfogadási akciók: A dühös Bottas akár a „fürdő miatt is leülhetett volna”
A további biztonsági előírások elhagyása Bár az új dal még messze van a hetvenes évekbeli FIA biztonsági előírásaitól, az 1980-as évek közepére már vesztésre állt. Jochen Bulk márciusi autója áttörte a kerítést, a torlasznak csapódott, és lángra kapott. A következő Francia Nagydíj-élmény a Circuit de Nevers Magny-Cours-on történt. A székhelye Franciaország középső részén található, és a Nevers és Magny-Cours városai közelében található. 240 km-re van Párizstól, és 1991 óta rendezi az új Francia Nagydíjat, így 1988-ban is.
Az Autodrome de Montlhéry, egy modern versenypálya akkoriban, öt egymást követő évben rendezte meg a Francia Nagydíjat a második világháború előtt. A legújabb pálya először 1971-ben rendezte meg az Algoritm One Francia Nagydíjat. Később ez az Algoritm One évenkénti nagydíjának rendszeres részévé vált. Az 1970-es és a 80-as évek elején a Dijon-Pernois verseny helyett rendezték meg az eseményt. Az új Francia Nagydíjat a Clermont-Ferrand körüli dombokon fekvő közúti pályákon rendezték meg, többek között Reimsben, Rouenben és Charade-ban. Reims 1956-ban, 1968-ban, 1961-ben, 1963-ban, valamint az utolsót 1966-ban.
Ébredj fel, hogy mindent megtudj az új 2022-es Francia Nagydíjról, amelyen több mint 53 kört kell teljesíteni az 5,842 kilométeres Paul Ricard versenyen a Ce Castellet-ben a hétvégén, július 24-én. Számos nyilvánvaló különbség van a Prost/Senna páros és a McLaren 2007-es modellje között – Fernando Alonsóval kezdve –, valamint Lewis Hamilton között – az új spanyol, a kétszeres profi bajnok és a brit, aki az utóbbi évek egyik legnépszerűbb fiatalabb versenyzője. Prost egy másik pilóta, aki többször is szerepelhetett volna a pályafutása során, tekintve a franciák Niki Lauda mellett töltött időszakát a McLarennél, majd Mansell mellett a Ferrarinál, de csak néhány szezonra, mivel Ayrton Senna csapattársa mindkettőjüknél több helyen szerepel.
Virage du Pont lelátók Az ilyen típusú lelátók a verseny utolsó két szakaszában legjobb sportfogadási akciók találhatók. Az utolsó szakaszban a járművek akár 80 km/h-ra is lelassulhatnak, és nagyszerű képminőséget biztosítanak. A nagyméretű képernyőkön keresztül közvetlenül a lépcsőn beszélgethet.
- A legújabb Indy 500 megrendezése, mivel a kezdő forduló mód az eredeti márkanév, így nyerhet egy jelenetet a Title Huge Prix-en, nyugati – ha a Duesenbergről van szó.
- Jochen Size februárban lezuhant a kerítésről, és te a vezérlőpultokhoz érhetsz, ahol lángok fogságába esel.
- A Circuit Paul Ricard fenntartja a legújabb jogokat a rendezvény megrendezésére 2022-ig, miután az előkészületek még folyamatban vannak.
- A magyar Szisz Ferenc által igényelt új verseny több mint két napig, tizenkét alkalommal zajlott, a Le Man-i versenytől távolabb eső, körülbelül 65 kilométeres szakaszon.
Kockás zászlóközzétéve a brit nyári időszámítás szerint 2022. július 23-án 16:01-kor2022. július 23. 16:01 BST
A nagydíj győztesei, Didier Peroni, Jacques Laffite és Alain Prost igazolták le az autókat a pályára. Alain Prost a hat Francia Nagydíj címével a legújabb pályagyőztesek közül a legjobbat hozta ki. 1983-ban megnyerte az új Francia Nagydíjat, majd 1988-tól 1990-ig sorozatban a harmadik címet. Michael Schumacher azonban felülírta az összes korábbi Francia Nagydíj-győzelmet, mivel az egykori Nagydíj nyertese messze a legnagyobb nagydíj volt. Az új brazil Filipe Massa nyerte az utolsó, Magny-Cours-ban megrendezett Francia Nagydíjat. Azt, hogy a Francia Nagydíj visszatér a Formula Paul Ricard nevéhez 1918-ban, 1916-ban megerősítették. Formula Paul Ricard birtokolja a jogokat a verseny 2022-ig történő megtartására, a következő szerződések még nyitva vannak.
Az eredeti konstruktőri iparági győztes a Vanwall volt 1958-ban – ugye? Persze, az F1-es szavakkal – de nem, talán nem a nagydíj-hajrásokban. Mindenképpen tiszteletre méltó az Alfa Romeo visszaesése, és ez szerezte meg az új, dicstelen első márkát 1925-ben.
A Circuit Paul Ricard pálya igazságos eloszlást kínál a közepes, alacsony és magas sebességű átalakításokból. Ezek az átalakítások a fő okai annak, hogy az új program segítségével sajátíthatsz el órákat a motorsport világában. A kedvező benti időjárás pedig egy másik ok, amiért az új program alkalmas az FIA tesztekre. Az 1-es algoritmus pilótái és a látogatók egyaránt szeretik a Signes új, 290 km-es óránkénti legjobb sebességű autóját.
Az alábbiakban néhány versenyzőnk értékelését találjuk a Francia Nagydíjról, miközben a Ferrari további győzelmeket aratott Max Verstappen előtt. Az időjárás-előrejelzések szerint egész vasárnap forróak lesznek, ezért ne számítsunk egyetlen záporra, ami mindent felkavar. Az időmérő pénteken, július 23-án délután 3 órakor kezdődik, és mivel mindenképpen szeretnénk tudni, hogy ki áll a rajtrácson egy órával később.
Mikor lesz a Francia Nagydíj? És melyik futam lesz?
Marseille-t koronázták meg, mivel 2013-ban az európai országok közösségi pénznemét mindössze 40 km-re találták meg a Route Paul Ricardtól. A város átitatódik a kultúrával és a történelemmel, és sok új épület egészen a 600-as évekig nyúlik vissza. Az új Mistral Upright első felében 320 km/h-s végsebességet érhet el.
Le Beausset kanyar tribünjei Az öt legújabb Ce Beausset tribün a jobbra kanyarodó Ce Beausset kanyar néhány csúcspontján található. A 2. és 3. lelátón ülők jobban láthatják az eseményeket és a kanyart, mint az 1. lelátón ülők. A cuatro tribün egy családi tribün, és kedvezményes belépőjegyeket kínál a vendégeknek. A Le Beausset kanyar összes tribünje üres, így távolabb kerülsz a dallamoktól, mint a legtöbb más tribün. Ennek következtében ezek a legrosszabb látványt nyújtják az összes tribün közül.
Egy nemzetközi verseny megrendezésének első tesztje elég gyenge eredményt hozott, és jóval az új évtized vége előtt elhalványulhatnak. Ez az alapvető kérdés, amit minden komoly látogató feltesz magának, hogy hogyan javíthat rajta, ez az alapvető tipp. Fontos megérteni, hogy hol van a tapasztalat, mert ez lehetővé teszi, hogy felkészüljünk az új csatára a fogadások tekintetében. Sainz nagyon jól végrehajtotta a mestertervet, Leclercnek megadva legújabb pole pozícióját egy olyan helyszínen, ahol a rajtrács elején lévő versenyző körülbelül három futamot nyert.
Ez a vadonatúj, legtisztább Volvo 240-es ház, ami még kapható, és nyilvános árverésre is kerül.
Az új babérkoszorú, amit 1972-ig a lóherelevél jelvényükön viselhettél, valójában egy kiegészítés ezen befejezések után. Hogy ne ronts el semmit a látványosságok és a szerencsejátékok tekintetében, tudnod kell, hogy mikor lesz a Francia Nagydíj, mikor indul a legújabb verseny, és milyen a pontos élmény. Szerencsére az alábbi legújabb program tényszerű információkat tartalmaz ezekről a dolgokról. Szánj rá időt, és néhány perc múlva a tiéd lehet, ami a tiéd.
Elio de Angelis meghalt, mivel a pálya azon részén nem voltak pályarendőrök. Mindenesetre biztonságos pályának tűnt. Elio de Angelis 31 nappal később egy kórházban hunyt el. Tehát ez vagy bármilyen más probléma a Paul Ricard-féle rutin jelentős módosításához vezetett.